torsdag 24 maj 2012

Dag 10 onsdag

Imorse när jag vaknade ville jag ligga kvar under 1 m tjockt täcke och överkast. Frös febrig och helt igentäppt i näsan. Forsa paddel (paddla forsränning) skulle kanske inte vara det bästa botemedlet mot det men ville så gärna. Så på med våtdräckten! Det skulle ju bara va whitewater på skala 3, inte så farligt. Har vänner som gjort blackwater med mindre fall så... men kallt va de och blött blev det! Hagel i nån minut också. Jag fick paddla ett tag men sedan bytte jag och fick sitta i mitten! "Åå heej, ååå håå" australienarna skrattade och frågade ifall det är så vi gör i sverige. Ajemänsan! 1,5 kom vi fram, lurade linda att vi då skulle paddla tillbaka, uppströmt och hon trodde på de. Vi fick alla ett gott skratt!
Ombytt och klara körde vi vidare mot idaho falls för lunchstopp på Fred mayer. Där vi även köpte en mascara, LOREAL, FÖR 8 USD! You do the math! Billigt!!

Boendet vi hade i Jackson hade handfatet på badrummet. Hör och häpna!

Under bussresan har vi sett en del filmer, med alla en inspelning på de platser och natur vi åker förbi och besöker, lite mysigt.

Kvällen och natten spenderades i Salt Lake city på comfort inn och jag skämtar inte om jag säger att dessa rum är större än våra standard rum! Plus att här är handfatet på badrummet :) Ang förlovningen, så gjorde vi det egentligen 21a maj, men det var efter midnatt i sverige -så 22a :) Dessa bilder är tagna i west yellowstone. Efter en heldag i parken med frisk luft så satt pizzan riktigt perfekt!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar