torsdag 17 maj 2012

Dag 3

då har vi landat i Madison, dock inte sett så mkt än då vi ska iväg igen 6.45 för att äta middag inne i stan. vi mötte upp resten av gruppen imorse å ledaren verkar helt ok, de som är med är mest australienare sedan finns det britter, några få tyskar och amerikaner.
Efter ca 2-3 timmar gjorde vi ett stopp i Milwakuee för lunch på en food market och sedan Miller bryggeriet... blev lite besviken då jag vart på ölbryggeri både i Berlin och Dublin (Guiness) och Miller uppfyllde ej mina förväntningar (guiness is da shit) Efter de var det på bussen igen, 1,5 timme till sedan var vi framme i Madison. Naturen so far ser ungefär ut som hemma, fast bara lite, STÖRRE allt.. större vägar, större åkrar, större träd, större hus, större himmel (kommer tillbaks till det)
Det är tur att man inte är kräsen för ställena vi kommer att bo på kommer nog vara lågbudget men what a hell, en säng i allafall :) Två stycken vilket betyder att jag får en säng heeeeelt för mig själv och jag kan vrida och vända på mig hur mkt som helst utan att få höra att jag heter Kim Svensson! Btw, på vårat keycard vi fick idag stod det Linda & Andreas... Andreas?

jag tror inte Linda sagt något tokigt idag men min hjärna har inte räkt så där superlångt må jag säga.. Det kom fram två tjejer och frågade ifall vi var från Berlin, eftersom vi hade röda pass, Nej säger jag men jag har varit i Dublin. Vi utbyter några till ord innan hon går vidare.. Senare tänker jag efter.... Va fan Kim hon sa ju Berlin, inte IRLAND.. vet inte hur jag tänkte där..
Sedan när vi åker buss tyckte vi att himlen såg ovanligt vacker ut och jag säger: Den ser större och högre upp än hemma... hmmmm.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar