tisdag 22 maj 2012

Dag måndag YELLOWSTONE

Idag bar de iväg till nationalparken. Finner inga ord å finner inga bilder som kan beskriva de. Och jag som älskar vulkaner vilket ja gjort sen jag va liten. Det går inte beskriva känslan över att gå på kalderjan (kraterhålet som nästintill växt igen) och man fick endast gå på markerande vägar, pga att marken är så skör å går man igenom bräns man av svavel :)
Å en jääkla massa bufflar såg vi på sjukt nära håll :)
inatt sover vi i byn West Yellowstone med yellowstone i horisonten å lika tyst som vid sommarstugan... imorgon blir det lite mer yellowstone, grizzly å vargar för att sen åka till jackson hole för horseback riding cowboy cookout, i 3 timmar. Om ni undrar vad det är, så är det PRECIS som det låter!!! :)

Dagens linda:
jag sitter å äter pringels chips och linda säger:
" om du ska köpa chips till mig nångång ska de va såna eller Ladies"
Hmmm, TENA ladies eller nöjer ho sig inte med mig tänkte jag, men hon menade faktiskt LAYS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar