lördag 29 september 2012

Jag ser nu på greys anatomy och blir påmind om hur mitt liv såg ut sist jag såg på det. Jag njöt i fulla muggar, precis avslutat min drömresa och jag surfade på regnbågen. Sen var det någon idiot som bestämde sig för att lämna mig, min familj, min släkt, vänner och bekanta. Det var en på SPES för ett tag sedan som nämnde att skulle NN komma tillbaka skulle hon med glädje slå ihjäl honom för all smärta och elände personen ställt till med. Och lite så känner jag. Vill skrika rakt ut hur JÄVLA dum i huvudet min bror är!!!
Jag önskar jag levde i en drömvärld. I en film, i en serie. För där dör dom inte på riktigt!! Där försvinner folk "på låtsas" Och jag kan säga att när jag nu sett Private Practice, Criminal Minds och Greys Anatomy så suger dom rejält. För allt är bara fejk!!! Man kan inte rädda alla liv, och när man dör så dör man och kommer aldrig mer tillbaka och visas aldrig mer!
Och jag som hade hoppats på en tillflyktsort i tvn....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar